Veteriner Kliniği Ankara

Keçiören veteriner kliniği

keçiören veteriner klinikleri adresleri

Bunu biliyomudunuz?

1)Bir kedi bir insandan 36 kat kadar daha fazla hislere sahiptir.

2)Kedilerde baş ağrısı icin ot yerler ilkesi yanlıştır; doğrusu ise kerdilerde karın ağrısı  yanı sancı durumlarında ot yeme ihtiyacı duyarlar çünük ot lifli bir besindir sindirimi sağlar.

3) Ev yemekleri , salam,ve her türlü et kedilerde karaciğerde yağlanma yapar,ağız kokusu yapar dişlerde tartar yani  diş taşı oluşmasını hızlandırır.

Yavru kedi ve köpekler anne altında 50 gün kalmalıdır anne sütünü yeterinece almalılar ve ayrıldıkları zaman anneden parazit tedavileri yapılmalıdır 60 günlük olduklarında aşılma başlanmalıdır.

Aşılamanın zamanında ve yapılmasını tavsiye ederiz aşılı bir bireyin bağışılık sistemi yüksek olur ve hastalıklara karşı duyarlılığı azalır ve dayanıklılığı artar.

Yeni yavru bir kedi yada köpeğin viral aşılarını başlatmamız için yavrudan kan alınır ve eger kandaki parametriler yeterli düzeyde değilse aşılma ertelenmelidir çünkü bu kan değerleri bize yavrunun bağışılık sistemi hakında bilgi verir detayli bilgileri Keçiören 7/24 veteriner kliniği Ankara ekibimize sorabilirsiniz.

Köpeklere yapılan başlıca aşılar şunlardır. corona,kuduz ,karma,bronjine,mantar aşısı.lyme diase

Sitede Ara

Veteriner7/24saat Ankara

keçiören veteriner.
keçiören veteriner kliniği.
keçiören veteriner kliniği ankara.
keçiören veteriner klinikleri.
keçiören veteriner kelinikleri adresleri.
ankara keçiören veteriner.keçiörende veteriner.

0312 344  22 93

Yenimahalle veteriner